У період з 1993 по 2003 рік акти на право власності громадян на земельні ділянки не були внесені у загальну базу Державного земельного кадастру, яка була запроваджена у 2002-му році, а земельним ділянкам не присвоювались кадастрові номери. А з 2003 по 2009-й рік в державних актах вже зазначався кадастровий номер земельних ділянок, але через низку причин не вся інформація була внесена до Державного земельного кадастру. Саме це стало причиною виникнення корупційної схеми зі знищення актів на право власності громадян та право користування державними підприємствами в архівах кадастру та подальше виведення таких земельних ділянок у приватну власність третіх осіб. Так, за неправомірну вигоду посадові особи Держгеокадастру, зловживаючи своїм службовим становищем, сприяють у передачі у власність земельних ділянок, відомості щодо яких не були внесені в електронну базу, третім особам. Державні акти на земельні ділянки старого зразка попередньо знищуються в архівах.
Недосконалість нормативного регулювання
Індивідуальна недоброчесність
Відсутність повних відомостей про землі у Державному земельному кадастрі
Відсутність результатів аудиту земель
Порушення прав та законних інтересів суб’єктів землекористування
Зниження е фективності державного у правління у с фері земельних відносин
Погіршення інвестиційного клімату
Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою (ст. 368 ККУ)
Зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 ККУ)
Незаконне збагачення (ст. 368-2 ККУ)
внести зміни до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1050, виключивши можливості подання заяви і відповідних документів для реєстрації ділянки у паперовому вигляді