У разі внесення неправдивих відомостей про земельний лот, зокрема із зазначенням іншого кадастрового номера, ціни на ділянку, характеристик ґрунтів або цільового призначення, орган місцевого самоврядування або Держгеокадастр може штучно обмежити коло охочих позмагатись за земельну ділянку, чим віддати привабливий земельний актив державної або комунальної власності раніше узгодженому учаснику. Навмисне спотворення даних про земельні ділянки, які виставляються на земельні аукціони, з метою отримання неправомірної вигоди, призводить до штучного обмеження конкуренції між суб’єктами земельних відносин та значно зменшує надходження до бюджетів, адже в результаті конкуренції ціна за земельну ділянку може зростати в десятки, а подекуди й у сотні разів.
Недосконалість нормативного регулювання
Індивідуальна недоброчесність
Застаріла процедура проведення аукціонів
Спотворення конкурентних механізмів ринку
Недоотримання коштів місцевими бюджетами
Порушення прав та з аконних інтересів суб’єктів землекористування
Уповільнення економічного зростання
Погіршення інвестиційного клімату
Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою (ст. 368 ККУ)
Зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 ККУ)
Незаконне збагачення (ст. 368-2 ККУ)
Внести зміни до Земельного кодексу України щодо обов’язкового впровадження процедури проведення земельних торгів. Всі етапи земельних аукціонів перевести в електронну торгову систему
Прийняття та імплементація законопроєкту № 2194 "Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин"