Керівник фінансового органу ОМС (фінансовий відділ) у змові з іншими зацікавленими особами, переслідуючи приватний інтерес, приймає рішення про включення конкретного бюджетного запиту до пропозиції проекту місцевого бюджету.
Дискреційне повноваження керівника місцевого фінансового органу приймати рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту місцевого бюджету перед поданням його на розгляд місцевої ради.
Відсутність контролю/моніторингу за змістом бюджетного запиту.
Складність форми бюджетного запиту.
Втрата довіри громади до органу
Розтрата бюджетних коштів
Прийняття рішення всупереч інтересам громади
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
Розроблення та прийняття внутрішню політику (внесення змін, якщо політика розроблена), де передбачити створення можливості для збору потреб від жителів громади або ініціативних груп для їх врахування при підготовці проекту місцевого бюджету.
Систематичне залучення громадськості до надання пропозицій до бюджетного запиту.
Доведення до громади (публікація) змісту запиту у спрощеній (доступній) формі для ефективного його обговорення.
Розроблено внутрішню політику.
Отримано, опрацьовано та враховано пропозиції від громадськості.
Опубліковано 100% запитів у спрощеній (доступній) формі для ефективного його обговорення.