Можливість посадових осіб замовника (ОМС) умисно штучно дробити предмет закупівлі із зазначенням сукупності таких технічних або інших споживчих характеристик товару, які дають змогу замінити одну конкурентну процедуру закупівлі на більшу кількість неконкурентних процедур закупівель (прямі договори) або застосування спрощених закупівель.
Дискреційні повноваження під час підготовки тендерної документації.
Недостатній розподіл обов’язків з планування закупівель, відсутність систем внутрішнього контролю.
Відсутність ефективних механізмів реагування на порушення у спрощених закупівлях.
Втрата довіри громади до органу
Розтрата бюджетних коштів
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
Здійснено аналіз Річного плану на предмет наявності ознак поділу закупівлі одного виду послуг або товарів на декілька окремих закупівель та сформовано звіт за результатом такого аналізу.
Використання аналітичних модулів для аналізу закупівель (bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org).
Проведені попередні ринкові консультації при плануванні 100% закупівель та організації їх проведення для аналізу ринку. Отримано відповідні рекомендації.
Здійснено попередній аналіз 100% контрагентів.
100 % проєктів прямих договорів завізовано уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції.
Створено та організовано роботу захищених каналів для повідомлення про можливі корупційні правопорушення у процедурі закупівлі.