Відсутність такої взаємодії може призводити до відсутності ресурсу для задоволення заявок окремих громадян, які надходять на Урядову «гарячу лінію» та шляхом заповнення онлайн-заявок на відповідних платформах, або затримки у строках задоволення таких заявок.
З аналізу звітів обласних військових адміністрацій станом на 15.04.2022 вбачається, що не всі військові адміністрації розподіляють гуманітарну допомогу для задоволення потреб за заявками, оформленими на платформах ініціатив «єДопомога» та «СпівДія». Це призводить до ізоляції процесів забезпечення гуманітарною допомогою на відрізку «останньої милі» на платформах, впроваджених державою, від ресурсів військових адміністрацій, а отже, і до обмеження потенціалу таких платформ.
Офіс Президента України листом від 27.04.2022 № 47-01/135 звернувся до обласних військових адміністрацій з пропозицією налагодити процеси взаємодії між обласними військовими адміністраціями та сформованими «СпівДія хабами» щодо передачі необхідного ресурсу на покриття запитів Урядової «гарячої лінії» та онлайн-заявок або прискорити створення такого хабу у разі його відсутності в регіоні.
Немає Інтернету, мобільного зв’язку, електроенергії у військових адміністраціях, які знаходяться в зоні ведення бойових дій.
Немає активної комунікаційної кампанії щодо шляхів налагодження співпраці між військовим адміністраціями та державними ініціативами «СпівДія» та «єДопомога»
Відсутність взаємодії може призводити до:
- відсутності ресурсу для задоволення заявок окремих громадян, які надходять на відповідні державні платформи,
- затримки у строках задоволення заявок.
Налагодження активної комунікаційної кампанії щодо шляхів налагодження співпраці між військовим адміністраціями та державними ініціативами «СпівДія» та «єДопомога».
Відповідно до способів мінімізації