Адміністратор ЦНАП, переслідуючи особисту вигоду чи на прохання третіх зацікавлених осіб, може не реагувати на порушення ЗУ "Про адміністративні послуги" суб'єктами їх надання.
Дискреційні повноваження адміністратора ЦНАПу відповідно до ч. 3 ст. 13 ЗУ "Про адміністративні послуги":
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень (п. 5);
- складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом (п. 7);
- розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень (п. 8).
Відсутність відповідальності за бездіяльність адміністраторів щодо виконання контрольних заходів стосовно суб'єктів надання адміністративних послуг.
Втрата довіри громади до органу
Особисті репутаційні втрати для керівництва громади
Втрата/недоотримання бюджетних коштів
Прийняття рішень всупереч інтересам громади
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
У внутрішніх політиках, що регулюють взаємодію адміністраторів ЦНАП із суб'єктами надання адміністративних послуг, передбачити відповідальність адміністраторів за нездійснення контролю за:
- додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
- складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
- розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
Зовнішній контроль з боку громадськості щодо здійснення контрольних функцій адміністраторів ЦНАП.
Впроваджено внутрішню політику, яка передбачає відповідальність адміністратора за невжиття заходів реагування на порушення Закону суб’єктами надання послуг
Впроваджено систему громадського контролю щодо здійснення контрольних функцій адміністраторів ЦНАП