Можливість посадової особи ОМС, яка здійснює реєстрацією вхідної/вихідної кореспонденції, задовольняючи свій приватний інтерес або в інтересах третіх осіб, знищувати документи, не вносити документи до відповідних реєстрів, приховувати інформацію або затримувати обіг кореспонденції.
Недосконалість впровадженої автоматичної системи обігу документів, зокрема відсутність її інтегрування з іншими структурними підрозділами ОМС та іншими державними установами.
Відсутність (недосконалість) контролю з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції чи інших осіб за обігом вхідної кореспонденції та її реєстрацією.
Втрата довіри громади до органу
Особисті репутаційні втрати для керівництва громади
Втрата/недоотримання бюджетних коштів
Прийняття рішень всупереч інтересам громади
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу
Посадовим особам ОМС забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону (абз. 1 ч.1 ст. 60 ЗУ "Про запобігання корупції").
ЗУ "Про звернення громадян" регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їхнього статуту пропозиції про поліпшення їхньої діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів.
Моніторинг уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції чи іншою посадовою особою (наприклад керуючим справами чи секретарем виконавчого комітету) документів, які пройшли обробку в системі електронного документообороту та їхня звірка з реєстрами вихідної кореспонденції, зокрема щодо ідентичності викладеної інформації.
Проведення уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції періодичного вибіркового контролю вхідної/вихідної кореспонденції шляхом порівняння кореспонденції, вказаної у реєстрах ОМС та реєстрів підпорядкованих підприємств або сторонніх організацій (за їхньою згодою).
Співпраця з представниками установи, яка впроваджує систему електронного документообігу (у разі наявності), щодо її налаштування під потреби ОМС та підпорядкованих установ у частині контролю за документообігом з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.
Проведення уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції періодичного вибіркового контролю вхідної/вихідної кореспонденції шляхом порівняння кореспонденції, вказаної у реєстрах ОМС та реєстрів підпорядкованих підприємств або сторонніх організацій (за їхньою згодою).
Співпраця з представниками установи, яка впроваджує систему електронного документообігу (у разі наявності), щодо її налаштування під потреби ОМС та підпорядкованих установ у частині контролю за документообігом з боку уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.
Прийняття рішення про запровадження автоматизованої системи реєстрації кореспонденції (у разі відсутності) з метою чого:
- закупівля необхідного обладнання та програмного забезпечення, його встановлення;
- внесення відповідних змін до інструкції з діловодства в ОМС;
- проведення навчання серед працівників ОМС щодо роботи з кореспонденцією
Індикатори виконання
плану дій |
Відповідальний суб’єкт
|
Потреба у фінансових витратах
|
Впроваджено систему внутрішньої звірки керівництвом органу вхідної та вихідної кореспонденції
Впроваджено систему періодичного вибіркового контролю виконання ЗУ «Про звернення громадян»
Впроваджено систему електронного документообігу
|
Органи місцевого самоврядування
|
НЕ ПОТРЕБУЄ
|