Посадові особи комунальних підприємств, установ та організацій громади за домовленістю з посадовими особами ОМС, що уповноважені приймати рішення на додаткове виділення коштів з коштів місцевого бюджету, створюють умови, за яких штучно формується потреба КП у поповненні статутного фонду для подальшого фінансування поточних витрат комунальних підприємств. Після прийняття рішення про виділення коштів з місцевого бюджету може не здійснюватися контроль за їх витрачанням. Кошти можуть виводитись з рахунків КП та перерозподілятись між посадовими особами КП та ОМС, що уповноважені на прийняття рішень про їх виділення та витрачання.
Недоброчесність посадових осіб ОМС та КП.
Неврегульованість процедури щодо перевірки обгрунтованості таких видатків.
Недоброчесність членів бюджетних комісій або відстуність відповідного рівня компетенції з питань бюджету.
Втрата довіри громади до органу
Розтрата бюджетних коштів
Прийняття рішення всупереч інтересам громади
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
Визначення органом процедури оцінки ефективності підприємства за певний період у своїх внутрішніх політиках.
Визначення обов'язковості обґрунтування підприємством суми поповнення, а також розрахунок їх витрат.
Контроль ОМС за витратами виділеної суми із залученням представників громадськості.
Індикатори виконання
плану дій |
Відповідальний суб’єкт
|
Потреба у фінансових витратах
|
Розроблено внутрішню політику.
100% потреб (суми поповнення) обґрунтовані підприємство, а також розрахунок їх витрат.
Здійснено контроль за 100% витрат виділених сум із залученням представників громадськості
|
Органи місцевого самоврядування
|
НЕ ПОТРЕБУЄ
|