Можливість закупівлі послуг, виконання яких чи їх якість важко або неможливо оцінити. Така схема можлива, коли орган штучно формує потребу (наприклад проведення заходу чи надання консультації). Для цього такі послуги закуповуються у наближених осіб, хоча орган в змозі організувати надання таких послуг самостійно, залучивши своїх спеціалістів.
Дискреційні повноваження під час визначення необхідних предметів закупівлі. Відсутність або формальне обґрунтування необхідності відповідних послуг.
Складність/неможливість перевірки виконання наданих послуг.
Втрата довіри громади до органу
Розтрата бюджетних коштів
Притягнення до юридичної відповідальності посадових осіб органу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
Розробка політики закупівель, яка повинна передбачати організацію проведення систематичного внутрішнього аудиту та періодичного зовнішнього аудиту виконання договорів.
Забезпечення належного обґрунтування закупівлі структурним підрозділом, який є ініціатором закупівлі.
Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення з метою аналізу ринку, у тому числі отримання рекомендацій та інформації від суб’єктів господарювання відповідно до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Індикатори виконання
плану дій |
Відповідальний суб’єкт
|
Потреба у фінансових витратах
|
Розроблено внутрішню політику закупівель.
Обґрунтувано необхідності послуг при плануванні 100% закупівель.
Проведені попередні ринкові консультації при плануванні 100% закупівель та організації їх проведення для аналізу ринку. Отримано відповідні рекомендації.
|
Органи місцевого самоврядування
|
НЕ ПОТРЕБУЄ
|