Використання посадовими особами військових адміністрацій, відповідальними за роботу з гуманітарною допомогою, свого становища для забезпечення відвантаження товарів гуманітарної допомоги на приватних складах

Середній
рівень ризику
Підзвітність власника: Офіс Президента України
Сфера публічного управління: Гуманітарна допомога
Дата перегляду ризику: 20.12.2022 року
ОПИС РИЗИКУ:

Немає достатнього складського ресурсу державної або комунальної форми власності для сортування та зберігання гуманітарної допомоги.

Немає нормативного регулювання умов залучення складів приватної власності до роботи з гуманітарною допомогою.

Немає належного контролю за діяльністю військових адміністрацій у сфері забезпечення гуманітарною допомогою.

Невиконання працівниками правоохоронних органів своїх службових обов’язків, діяльність у змові з особами, які вчиняють незаконні дії з гуманітарною допомогою.

Джерела ризику

Немає достатнього складського ресурсу державної або комунальної форми власності для сортування та зберігання гуманітарної допомоги.

Немає нормативного регулювання умов залучення складів приватної власності до роботи з гуманітарною допомогою.

Немає належного контролю за діяльністю військових адміністрацій у сфері забезпечення гуманітарною допомогою.

Невиконання працівниками правоохоронних органів своїх службових обов’язків, діяльність у змові з особами, які вчиняють незаконні дії з гуманітарною допомогою.

Стратегічні наслідки

   

Корупційні наслідки

Зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 ККУ).

Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою (ст. 368 ККУ).

Підкуп службової особи юридичної особи приватного права незалежно від організаційно-правової форми (ст. 368-3 ККУ).

Зловживання впливом (ст. 369-2 ККУ).

Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (ст. 172-7 КУпАП).

Дисциплінарна відповідальність та інші санкції, наприклад, звільнення особи із займаної посади або виключення зі складу ради.

За вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення відомості про таку особу вносяться до Реєстру корупціонерів (ст. 59 Закону України “Про запобігання корупції”).

СПОСОБИ МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКУ
Не застосовується

Створення достатнього складського ресурсу державної або комунальної форми власності для сортування та зберігання гуманітарної допомоги.

Створення нормативного регулювання умов залучення складів приватної власності до роботи з гуманітарною допомогою.

Організація належного контролю за діяльністю військових адміністрацій у сфері забезпечення гуманітарною допомогою.

Контроль за виконанням працівниками правоохоронних органів своїх службових обов’язків.

Індикатори виконання
плану дій
Відповідальний суб’єкт
Потреба у фінансових витратах
Відповідно до способів мінімізації
Кабінет Міністрів України
Військові адміністрації
НЕ ПОТРЕБУЄ
Підтвердження існування ризику
В мережі Інтернет ширилася інформація про виявлення на приватному складі, який належав особі, що, припускають, наближена до колишнього заступника керівника голови Волинської обласної військової адміністрації Андрія Ярмольського, плит для виготовлення бронежилетів – гуманітарної допомоги, розпорядження якою мала здійснювати Волинська обласна військова адміністрація. Працівники адміністрації, уповноважені на здійснення обліку гуманітарної допомоги, на склад не допускалися, а документів, які би підтверджували походження товару або історію його надходження на склад, не було.
Тегування: